游民星空 > 攻略秘籍 > 攻略 > 正文

X360《蝙蝠侠:阿甘疯人院》全部Riddler's收集攻略

2009-09-02 17:22:44 来源:a9vg 作者:雪侍宵 编辑:gsgames568 我要投稿

 

Riddler's Riddles地点
Intensive Treatment
Lobby
描述:Don't cut yourself on this Sharply observed portrait.
地点:就是问号先生第一次给你无线电通话时的谜题——夏普院长的那幅画
Transfer Loop
描述:A top hat and tails is the only dress code for this party in the North
地点:如下图,有个半开的门,钻进去后在墙角上

Holding Cells
描述:Where would you find my home sweet home?
地点:如下图位置,问号先生的牢房

Utility Corridor
描述:"You don't know Jack about Gotham tune in to find out!"
地点:在逃出监狱重度看护所逃亡户外的流程里,我们会经过一间洗漱间,里面有音乐,是收音机发出的

Secure Transit
描述:Dr Jonathan Crane plans on elevating fear to new depths.
地点:该区域电梯通道的最底层,里面有个T型通风口,爬进去就能找到稻草人的藏身点了
Cell Block Transer
描述:Hook up with the relatives before you're transferred out of here..
地点:在这能遇到稻草人的第三次毒气攻击,之后好好搜索下走廊,用PSP黑掉楼梯的电门后进去来到Aaron Cash的办公室,桌子上有他家人的照片,扫描后得手
Patient Pacification Chamber
描述:Even I was shocked when I saw how Maxie Zeus was treated...
地点:此区域某个可破坏墙皮的后面

Intensive Treatment Lobby
描述:A puzzle has many sides, but only some are visible....
地点:问号谜题,开侦查视角来到房间中央的小屋里,在图示的地方可以发现问号了,按图示进行排序即可
Medical Facility
Secure Access
描述:Are you going to take your hat off to Harley, Bats?
地点:当你再次回到医院想坐电梯时会发现电梯不能用了,只能用电梯上面的通风口爬到地下区,当通过通风口来到地下区时有个岔路,爬进去,里面就是女丑变坏前的办公室

Surgery Room
描述:Shhhhsshh! Rumors persist that Tommy Elliot operates in Arkham. Can it be true?
地点:如下图位置

Experimental Chamber
描述:Is this bear the Bane of his life?
地点:该区域的桌子上有个Bane的泰迪熊

更多相关内容请关注:蝙蝠侠:阿甘疯人院专区

上一页 1 2 3 4 5 6 7 下一页
友情提示:支持键盘左右键“← →”翻页
游民星空APP
随手浏览游戏攻略
code
    没有任何记录
单机游戏下载
休闲娱乐
综合热点资讯
游民星空联运游戏